2018-2019 навчальний рік пролетів дуже швидко. Наші першачки вже почувають себе досить впевненими учнями. Вони постійно дивують нас своїми успіхами та творчістю.
Нове освітнє середовище створюємо не тільки в першому класі: учні 3 класу разом зі своїм вчителем Євгенією Андріївною активно долучаються до організації класу в умовах НУШ.
Для реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти в нашому НВК поступово змінюється просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання учнів початкової школи.Ігрова зона для учнів початкової школи
Після ремонту
Клас готовий до зустрічі першачків
Нові іграшки. Потрібно перевірити
Перший урок
Ранкові зустрічі
На уроці
Трішки релаксу не завадить
Осередок творчості
Граючись навчаємося
Творча майстерня
Перша вистава лялькового театру
Вони працюють...
Черговий проект
Так, вчимося!
Час для гри
Підготовка до вистави
Ось так
Вивчаємо літери
На свіжому повітрі
І знову проект
Звичайно ж, розпочато з оснащення кабінету для першачків.
Відомо, що в новій українській школі зростає частка проектної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі. Відповідно урізноманітнюються варіанти організації навчального простору в класі. Крім класичних варіантів, використовуються новітні, наприклад, мобільні робочі місця, які легко трансформувати для групової роботи. Планування і дизайн освітнього простору школи ми намагаємося спрямувати на розвиток дитини та мотивацію її до навчання.
Як зазначалося вище, ми створюємо новий освітній простір, починаєчи з початкової школи. До цього долучилися і колектив школи, і батьки, і відділ освіти Шосткинської РДА. На даний момент активними учасниками цього поцесу стають і самі учні. Працюючи над різноманітними проектами, вони створюють для себе затишний та комфортний осередок для навчання та розвитку.
Щос стосується кабінету для першокласників, то, відповідно до методичних рекомендацій, у класі створено осередки:
-осередок навчально-пізнавальної діяльності з партами і стільцями;
-змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки для діаграм з ключовими ідеями та стратегіями, карти ;
-осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор;
-осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт;
-куточок живої природи для проведення дослідів та догляду за рослинами;
-осередок відпочинку з килимом для сидіння, кріслами-пуфами,
- класна бібліотечка;
-осередок вчителя, оснащений столом, стільцем, комп’ютером, шафами для зберігання дидактичного матеріалу.
Створення нового освітнього середовища неабияк зацікавило і другокласників, і третьокласників, і випускників початкової школи. Разом зі своїми класними керівниками вони активно створюють осередки для діяльності в межах класу.